ΝΑΙ στην ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
ΟΧΙ στη ΚΑΥΣΗ απορριμμάτων.
Η παράταξή μας σε συνέχεια των παρεμβάσεων που έχει πραγματοποιήσει το τελευταίο διάστημα για να αποτραπεί το καταστροφικό σχέδιο της κυβέρνησης που θέτει την καύση απορριμμάτων ως βασική μέθοδο διαχείρισης, διοργανώνει εκδήλωση – συζήτηση ενημέρωσης των πολιτών.
Η καύση απορριμμάτων είναι επικίνδυνη για το περιβάλλον και για την υγεία του ανθρώπου, υπονομεύει την ανακύκλωση, μεταφέρει το κόστος στους δημότες και δεν προσφέρει ουσιαστικά τίποτα στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.
Οι μόνοι κερδισμένοι από την μέθοδο αυτή θα είναι οι μεγάλο επιχειρηματίες ενέργειας.
Σας καλούμε στην εκδήλωση μας την Κυριακή 2 Νοεμβρίου 18:00 στο Α’ ΚΑΠΗ (Αλεξιουπόλεως 27) Αργυρούπολης.



