Η Α΄ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής διοργανώνει αύριο 1η Νοεμβρίου εκδήλωση-συζήτηση με θέμα
«Σχολεία ενάντια στον φασισμό: συζητάμε για τον φασισμό και την αντιμετώπισή του».
Χαιρετίζει ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ, Τ. Ιωαννίδης και εισηγούνται οι Β. Λάζου, Γ. Μιχαηλίδης, εκπρόσωπος της ΠΕΑΕΑ, Βασίλης Λιόσης, Κώστας Παπαδάκης, Στ. Χρηστίδης, δάσκαλος από το 4ο ΔΣ Ελευσίνας, Ρ. Πιπιδά, Παύλος Μούλιος.
Χώρος της εκδήλωσης: Εργατικό κέντρο Ελευσίνας, Χαριλάου 28.
Έναρξη: 6.00 μμ



