Η 17η Μάη, ημέρα που θα βρισκόμαστε στην Σούδα πλησιάζει! Η οικονομική ενίσχυση της προσπάθειας είναι πολύ σημαντική, καθώς στηριζόμαστε αποκλειστικά στις δικές μας δυνάμεις.
Για αυτό τον λόγο, στο Πεζόδρομο Γκαρμπολά, όλο το ΣαββατοΚύριακο θα έχουμε δράσεις, merch και παζάρι βιβλίου, μικροφωνικές ενημέρωσης και εξορμήσεις συλλογής υπογραφών!
Στηρίξτε μας – Σας περιμένουμε!



